čtvrtek 28. ledna 2010

Yeah Yeah Yeahs!



Zatím nejlepší koncert, co jsem kdy zažila, byl koncert americké skupiny Yeah Yeah Yeahs v Palacio de los Deportes, México, D.F. Tuhle kapelu jsem znala díky mému světaznalému kamarádovi Martinovi, který mě zásobuje tou nejvybranější hudbou :-).

Nejde popsat atmosféru vytvořenou 20 000 fanoušky, to bylo prostě neuvěřitelný!!!

Sice jsme nebyli v kotli, ale i tak to bylo úžasný!

A to bych nebyla já, kdybych neměla další historku - tentokrát s foťákem, který byl samozřejmě zakázaný. Ale to jsem nevěděla, sebevědomě jsem si ho přinesla s sebou, jenže pak jsem měla dilema, kam s ním?

Byla jediná možnost - schovat ho někam pod oblečení. Nejvíce návrhů padlo na podprsenku, což jsem kriticky odmítla, přece jenom nejsem nositelkou velikosti F :-D. Takže nakonec jsem ho schovala za pásek & doufala, že to projde.

První kontrola byla ok, jenže jsem netušila, že se blížím k druhé kontrole, mezi tím jsem foťák přemístila do kabelky.

Ovšem pak nebyl prostor pro "znovuschování", tak jsem to zkusila sehrát jako hloupoučká blondýnka z ciziny, co nerozumí španělsky (ovšem tím, jak tu nemají blondýnky, tak o nich neznají vtipy).

Což neprošlo a paní sekuriťačka mě šacovala, ale naštěstí vynechala kabelku, kde byl právě foťák.

Z ******** klika, že? Jitka takovou kliku neměla, do kabelky se podívali, ale na rozdíl ode mě foťák neměla.

Poučení pro příště: vymyslet schovku pro foťák!

Žádné komentáře:

Okomentovat