pondělí 8. února 2010

Blíží se moje stařešinové oslavy...


A je to tu zase! Stejně jako je na náměstí Zócalo odpočítávadlo 200 výročí mexické revoluce, já pomalu začínám odpočítávat hodiny, kdy mi je ještě 23. Díky sociálním sítím téměř všichni zjistili, že budu mít narozeniny a začali se ptát, kdy bude fiesta.

Kdo mě znáte, víte, jak moc mám ráda svoje oslavy narozenin - což plyne z trauma z dětství, kdy na oslavu narozenin spolužačky na prvním stupni ZŠ přišlo tak málo lidí, že jsem dostala strach, že by se mi to mohlo stát taky...

Již pěkných pár let se to trauma snažím odbourat, evidentně ne moc úspěšně - ale udělala jsem megapokrok! Ale tak jsem se odhodlala a slavit budu, vytvořila jsem i pozvánku s krásnou fotkou. Hola vieja znamená Čau stařeno :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat